Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Madeleine - 5 januari 2009 18:58

Okej, såhär då..

Sätt aldrig mig på att hålla igång grillen/vedspisen/brasan - jag verkligen suger på det! Well, det gick bra så länge elden fortfarande var igång, men när jag tillslut är lite för långsam mellan tilltillningen så hinner den dö ut och jag får kämpa som ett djur för att få upp elden igen. Möh!

Nu ska jag gå och titta till den igen!

Av Madeleine - 5 januari 2009 16:24

Kylan håller i sig, mina händer är riktigt vita. Det är nästan så jag måste ta på mig vantar, men jag kanske kan få upp värmen genom att skriva ett långt inlägg. Ett el-element står och surrar åt helvete högt! Arg är jag, för det stör i filmtittandet (Föräldrafällan på Fyran). Pappa påstår att det bara låter innan det har "fått upp värmen" - sure! Det har varit igång jättelänge och låter fortfarande apa. Mu!


Jag vill resa, men det är så förbannat dyrt! Jag ska hitta världens bäst betalade sommarjobb och sen åkte MissE och jag nånstans. Värme. Huga vad kallt det är!


Ikväll ska jag göra pizza. Mor och far ska på trettondagsrevy så jag är ensa hemma med syster och hund. Filmkväll troligtvis..

Ovido - Quiz & Flashcards