Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

There's A Good Reason Why These Tables Are Numbered Honey, You Just Haven't Thought Of It Yet

Av Madeleine - 25 januari 2009 00:31

Sitter med träsmak i rumpan och ger Facebook ett nytt försök. Det ska nog bli roligt det här. Hela kvällen har varit fett tråkig, jag har bara gnällt på MissE på msn. Yäh på det!

Jag kom nyss på att jag inte är nån metal-brud längre. Ingen självklar iaf.. Nu är det nästan bara svensk pop/rock som ljuder ur mina högtalare som i sig inte är fy skam, inte ett dugg, men jag måste ju tänka på min image också. Förvisso hör väl den hemma i min gamla högstadieklass.. Jag har ingen aning om hur folk uppfattar mig faktisk, jag skulle gissa på att jag utåt sett är tyst och tillbakadragen. Egentligen är jag inte det, inte med rätt personer. Det finns dom som är jättebra på att locka ut det galna odjuret som finns där inne nånstans. Jag önskar att jag alltid var väldigt framåt och knäpp, nästan jobbig. Vad mycket mer folk jag skulle ha att prata med då.. Mitt liv är sorgligt ur flera aspekter, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Sluta skriva om det och gå ut och prata med folk?

Som sagt, jag är lite knäpp ibland..   

 
 
Emma

Emma

25 januari 2009 11:44

Jag tycker om att locka ut det galna odjuret!

http://tordfis.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 7 juni 2011 00:06

Hallå ni 7 som följer den här bloggen via bloglovin'! Ni har säkert märkt att det inte händer mycket här, och därför ska jag tipsa om en annan blogg!   http://madeleinesettergren.wordpress.com   Den ni!  ...

Av Madeleine - 7 februari 2011 23:09

Ah go' vänner! Jag ser via bloglovin' att denna blogg har hela 7 prenumeranter. Vilka kan alla dessa vara? Jag vet typ, 3..    Men nu är det ju såhär va, att det här, det är the place to be.  Följ via bloglovin' eller Google reader!    Le...

Av Madeleine - 9 oktober 2010 21:02

Jag överger den här bloggen till förmån för madeleinesettergren.tumblr.com, då tumblr är mycket mer kompatibelt med iPhone. Följ med om du känner för't! ...

Av Madeleine - 29 september 2010 21:25

Om 3 veckor kommer min iPhone, då kommer Emma och jag ha minutuppdatering 24/7, det blir fint. Och jag kommer bli ännu mer internetwhore än vad jag redan är. Bra.    Nu ska jag dricka upp mitt bubbelvatten och gå och sova, för jag måste fortfaran...

Av Madeleine - 29 september 2010 15:22

Hihi, snart ska pappa och jag kanske åka till stan. Vi ska till Byggmax - blöööh!, och 3 - wihiii! Mitt abonnemang har gått ut och min nuvarande telefon vill inte alltid samarbeta, nu är det dags för en iPhone. Som jag längtat! ...

Ovido - Quiz & Flashcards